.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماجرای خرید بلیط هواپیما توسط نمایندگان مجلس

یکی از دغدغه های جدی نمایندگان در جلسه روز چهارشنبه مجلس تهیه بلیط هواپیما برای رفتن به حوزه های انتخابیه است بطوری که بخشی از وقت آنان در جلسه مجلس صرف این کار می شود و البته این جنب و جوش کاملا محسوس است.

به گزارش خبرنگار جهان مجلس شورای اسلامی سه روز در هفته (یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه) جلسه علنی دارد و تنها بعدازظهر روزهای یکشنبه و سه شنبه جلسات کمیسیونها برقرار است.

نمایندگان مجلس از ساعت 12 روز چهارشنبه که مجلس تعطیل می شود تا ساعت 8 صبح یکشنبه تقریبا در مجلس حضور ندارند و معمولا به حوزه های انتخابیه می روند.

اکثر نمایندگان مجلس برای تردد به حوزه های انتخابیه از هواپیما استفاده می کنند و همین موضوع باعث می شود تا بیشتر این گروه از نمایندگان در جلسه علنی مجلس در این روز پیگیر گرفتن بلیط باشند.

معمولا تذکر دادن هیات رئیسه از چهارشنبه صبح به بعد بیشتر می شود. تعداد نمایندگان در این روز کمتر از روزهای دیگر مجلس است.تصویب طرح و یا لایحه در صبح روز چهارشنبه ها معمولا با سختی صورت می پذیرد و بلاخره اینکه چهارشنبه از صبح، مجلس مثل همیشه سرپا نیست.

اگرچه در داخل مجلس 2 دفتر هواپیمایی جهت فروش بلیط وجود دارد اما باز هماهنگی و گرفتن این بلیط بخشی از وقت نمایندگان را می گیرد.

خارج شدن نمایندگان از صحن مجلس و رفتن به دفتر هواپیمایی، تلفن زدن برای گرفتن بلیط، هماهنگی با مسئول دفتر نمایندگان در حوزه های انتخابیه جهت حضور در فرودگاه مقصد و... در همین راستاست.

در این روز دقایقی قبل از زنگ پایان جلسه مجلس، نمایندگانی در راهروی مجلس مشاهده می شوند که سریع در حال پیمودن راهروها جهت خروج از مجلس هستند و وقتی بخواهید از آنها سوالی کنید با این جوابها مواجه می شوید « وقت ندارم.عجله دارم. به پروازم نمی رسم. دیر شد».

البته در کنار این دغدغه بلیط گرفتن باید به برگزاری جلسات مجمع نمایندگان استانها در حاشیه صحن مجلس، رفتن برخی نمایندگان برای صرف چای و حضور در راهروهای مجلس برای مصاحبه با خبرنگاران را هم مد نظر داشت که البته مختص چهارشنبه بعدازظهر نیست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بچه هاي سفيد كوه اراء 2 آبان 1389
بد نيست نمايندگان مجلس دوره چتر بازي ببينند(از اين لحاظش) و وقتي مجلس تعطيل شد همه را سوار يك هواپيما كنند و وقتي به حوزه های انتخابیه شان كه رسيدند ،از همان بالا بپرند
واي كه اگه بشه چه ديدنيه !
بچه هاي سفيد كوه اراء

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.